Profiltekst her!



Arkiv




Kategorier


Siste innlegg

Annonser








Treningen

Har vrt slapp p trene, men i gr trente jeg mage veldig lenge p kvelden, er misfornyd med magen fortiden og hadde nesten starta p en ny "sulteperiode" som jeg kaller det, de periodene jeg spiser veldig lite fordi jeg syns at jeg legger p meg, og blir sint p meg selv.

Heldigvis klarte typen og snakke meg ut av det, og fikk heller overtalt meg til spise proteiner og trene endel. S i dag trente jeg beina, armer og rygg. Jeg tyde ut etterp. Var deilig sette seg p sykkelen og f kjrt beina litt, vekter er ikke ille lfte de heller. Trist ikke klare det jeg klarte fr mer.. Men velse og gjentagelser skal nok f meg dit. NEVER GIVE UP!



0 Kommentarer






Styrketrening dag 2

I gr hadde jeg styrketrening fra i 1 og en halv time, og i morges i 1 og en halv time. Kjenner det i lra og magen for si det snn!

Sov hos Andr i natt, og etter skolen i dag reiser vi p hyttetur, blir kjempekoselig! Gleder meg allerede kjempemye, selvom alle tingene mine ligger utover gulvet hjemme hos han. S jeg vet jeg m pakke nr jeg kommer tilbake til han etter skolen.

I dag har je ogs skrivet en menyoppgave p skolen, skrev 3x3 menyer med viner.



0 Kommentarer






Legge om

N som det er snakk om dager til jeg er klar for begynne trene igjen tenkte jeg legge om kostholdet s fort som mulig, spise mat som har mye proteiner osv, p lrdag skal jeg ta den frste joggeturen p en god stund.

Jeg skal p hyttetur, og tenkte jeg skulle minst jogge 1 time lrdag morgen for f igjen deg gode flsen av og trene. Gleder meg allerede masse, hver 3 mnd tenkte jeg legge ut fr og etter bilder for vise framgangen.
NB: jeg trener ikke for g ned i vekt, jeg vil bygge muskler og g opp i vekt.

Tre gode motivasjonsgrunner:
1. Jeg skal jobbe i et yrke der jeg er i fysisk arbeid heletiden, derfor er det viktig vre godt trent s man ikke fr evt. Problemer med rygg.
2. Du fr mye mer energi og fler deg bedre i form nr du er godt trent, og med skole og lringsplass er det viktig kunne ha overskuddsenergi.
3. Du har ingenting grue deg til nr sommeren kommer feks. For du har en godt trent og fit kropp, du kan vre stolt av din vilje og ditt utseende.



1 Kommentarer






Stay fit

Har lovet meg selv trene som en gal meg engang foten er frisk, noe jeg ikke klarer vente p! Er s keen p trene og komme over den strste skrekken min, alts bikinisesongen.

Det siste ret har Andr klart ke selvtilliten min litt, tenker ikke s mye over hva andre enn han syns. Likevel tenker jeg fortsatt over andre, og er redd for alt som har med det vise kroppen egentlig, er nok ikke den eneste jenta, men snart s skal jeg sl til p treningsfronten bli glad. Jeg er s mkklei kommentarene p kroppen med, bla. At jeg er for tynn.. S jeg skal jobbe hardt for det.
Starter med holde meg sunn framover.



1 Kommentarer






mot min egen vilje.

Jeg fr hre det ofte nok, at jeg er for tynn. Jeg har ftt sprsmlet ofte nok, om jeg har eller har hatt en spiseforstyrrelse.

Saken er det at jeg har en hy forbrenning, eller jeg hadde. Den har gtt over, og fettet begynner legge seg til rette, og det eneste stedet jeg vil ha det er lrene og rundt brystet. Selvom jeg vil ha strre lr er det noe inne i hodet mitt, som en tvangstanke som fr meg til trene det bort med engang. Jeg hrer s ofte at folk liker beina mine, men jeg hater dem. Jeg trener nesten hver kveld, trener en time her og der bare for passe p at fettet forsvinner. For to uker siden bestemte jeg meg for slutte spise alt med fett, karbo, sukker osv. Jeg levde p knekkebrd. Jeg kunne ikke spise noe av det jeg likte. Jeg sluttet etter 4-5 dager, fordi jeg kjente at jeg ble mer og mer sliten.

Selvom jeg ikke nsker vre tynn er det bare noe oppe i hodet mitt som tvinger meg til trene. Mitt verste mareritt er ikke ha en flat mage, og det er ikke f ganger jeg har krypi inn i armkroken til Andr og grti over hvor missfornyd jeg er med kroppen min. Uansett hvor mye jeg spiser, mye jeg trener, lite jeg spiser, lite jeg trener s er jeg aldri fornyd. Ikke i nrheten. Nr jeg gr p vekta ser at jeg er nede i 47 kilo blir jeg direkte lei meg, gr jeg opp til 58 kilo fr jeg panikk og tror med engang at magen min ikke er flat mer.

Jeg str foran speilet hver kveld og kjenner p magen, prver ta tak i fett, skjekker sideflesk, hvordan lrene mine ligger ann og om rumpa mi er p plass. Jeg kjenner etter minst 30 ganger dagelig om jeg har ftt en valke under rumpeballene. Dette hres rart ut for mange, men uansett hvor mye jeg har lyst legge p meg trener jeg automatisk bort det lille ekstra som kommer. Jeg skulle virkelig nske jeg hadde litt ekstra p kroppen. Etter spass mange r med "du er for tynn! legg p deg!" s blir det kanskje snn. Men til alle dere som har de ekstra kiloene, jeg misunner dere kjempemye. Nei, det er ikke pent vre for tynn, det er pent med former. Dette er noe jeg aldri prater om, sier somregel at jeg trener lite og er lat. Men dette er ting som jeg plutselig bare vil gjre nr kvelden nrmer seg, for at jeg skal fle meg bedre. Jeg ser ikke p trening som slanking egentlig, det er bra for alle. Jeg trente ikke over lange perioder, kanskje det er derfor jeg fler kroppen min ikke er der den skal. Men jeg hper jeg blir fornyd snart.

Meldte meg ut av elexia, men trener fortsatt p egenhnd, selv med en delagt fot har jeg i dag tatt 80 pile squats og noen 40 situps .. i morgen hper jeg at jeg klarer 90 pilesquats .. og lever egentlig ganske etter 50 pilesquats, 50 jumpsquats, 50 hinduspuats, 50 splitsquats rep x3 fram til sommeren, fordi jeg er redd for at jeg kommer til vre missfornyd med meg selv under bikinisesongen. Hper hvertfall at jeg er fornyd med lr, mage og rumpe til da, fordi kanskje jeg fler meg mer konfortabel.

Har dere noen sprsml er det bare og fyre ls.






0 Kommentarer






hits