Profiltekst her!

Annonser

Oslooo

Har vrt i Oslo reptilpark i dag. Vknet ni i morges da mamma ringte spurte om jeg ville vre med. Jatakk! Egentlig hadde jeg og Andr rydde dag i dag, men han sa han kunne ta det, s kunne han mte meg hos mamma og pappa etterp.

Nr han kom s spiste vi en stor middag med mamma, pappa, Siv, Kristine, Raymond og storesster. Det var veldig koselig, s i natt s siver vi her, men m tilbake i morgen s Andr rekker skolen p tirsdag.

Alle burde kjekke ut reptilparken, 100kr, 85kr hvis du har studentbevis!

0 Kommentarer

Fr mcdonalds til se bra ut

Jeg er veldig opptatt av at mat skal se bra ut, og har begynt tenke mye p helse i det siste.

Siden butikkene var stengt nr jeg og Andr kom oss ut av huset i dag s ble det mcdonald mat. S kjpte vi med noe "lrdags godteri" haha, p bensinstasjonen rett ved. Nr vi kom hjem s fikk jeg drlig samvittighet ovenfor kroppen min s jeg prvde gjre det fint. Siden det er lrdag bryter jeg grensene mine og skjemmer meg og kjresten bort.

Dessuten jeg jeg begynt p boken om Alvdal saken, og leser den med et tung hjerte og trer i ynene. Dere burde lese den!

TWITTER: utenbukse

kunst

For meg er det ta bilder en slags kunst, for si det snn. Jeg elsker ta bilder redigere dem. Alle bildene jeg tar har en mening bak seg, jeg tenkte jeg skulle legge ut noen, forklare dem og ja :) hper dere liker dem. Jeg er ofte modell i mine egne bilder.

Dette bildet tok jeg for omtrent to r siden, og det sier ganske mye. Dette er mitt tegn p min glede overnfor barn. Jeg er utrolig glad i barn, dette bildet for meg er min forklaring p det. Mten et barn er s lite og enkelt glede, derfor har jeg utrolig mange sterke meninger om Norges arbeid for barn sine rettigheter. Jeg leser utrolig mange bker om barn som har hatt en vondt oppvekst og hvordan samfunnet har sviktet dem. Jeg har mine meninger om dette, og str sterkt p det. En av mine mange drmmejobber er jobbe med dette. S dette bilder betyr for mye.

Vennskap, jeg mener at en venn er en annen del av deg selv. Dette bildet for meg er rett og slett "venn" som en som fr deg til le, og gode minner.
S dette bildet er for meg en forklaring p alt vennskap er. Hva et vennskap er noe man kan tenke seg selv.

Dyr. Jeg elsker dyr, selv har jeg en snart fire gammel omplasserings hund som heter Kamilla. Hun er en blading av mye rart, s hun er min lille gatemiks. Jeg fikk Kamilla nr hun var 1 r, og jeg mener at fler mennesker skal ta til seg omplasseringhunder enn kjpe nye. Disse ste sm trenger et hjem de ogs. Jeg syns norsk ungdom skal engasjere seg mer i saken for dyrene. Dette bilder tok jeg en god dag, men Kamilla. Kamilla er min linselus. For meg sier dette bildet ikke bare en hund er menneskets beste venn, men ogs jeg har familie, venner, skole og ting drive meg, hunden har bare deg.

Dette er et av de f bildene mine med farger. KJRLIGHET: Dette bildet er tatt p toppen av et fjell i gudbransdalen. For meg er det til verdens ende og tilbake. Ubeskrivelig og hemningsls kjrlighet.

Familie. For meg er familie veldig viktig etter at jeg kastet det bort over en lang periode i livet mitt. For meg er familie de menneskene du alltid skal sette frst, og de menneskene som aldri snur ryggen til deg uansett hva.

De bildene jeg n har vist er 5 av 10000 jeg har. Disse bildene er tingene jeg setter hyest og ser p veldig viktige ting i livet. Folk ser p dem og tenker bilder, men jeg tenker p veldig mye mer nr jeg ser et bilde. Jeg kunne aldri tenkt meg bli fotograf men det er en av de hobbyene jeg har og tar mest vare p.

Carwash

For yeblikket s vasker typen bilen, og jeg bare sitter her som et nek og vet ikke hva je skal gjre. Vi stoppet for vaske den ene bilen, for s dra og bytte bil for reise i pskemiddag. Jeg syns han er ufattelig st der han str med hytrykkspyleren.

Jeg og Andr gikk en lang tur med lillejenta mi Kamilla i skogen i gr. Vi gikk p en liten sti i demarka i over en og tre kvarter,. S gikk vi oss litt bort, var s behagelig. N KOMMER VREN FOLKENS!

I gr lagde vi faktisk en ordentlig middag, for frste gang p lenge, med dessert og kake. Vi satte oss ned, tente lys og hadde en ordentlig middag sammen, s fikk han endelig lurt meg til se en av starwars filmene. Det var faktisk ikke s ille. Snart pner butikkene igjen, og jeg gleder meg. Da er det time for shopping!

0 Kommentarer

N har babyen kommet hjem!

Lilletulla mi Kamilla kom hjem i gr, og hun skreik som en gal nr hun s meg og kom i hundreogtyve i mot meg.

Kamilla, verdens fineste hund. Hun var med mamma og pappa p hytta, s etter hun kom hjem har hun liggi opp meg hvert sekund. Jeg har vknet tre ganger i natt og dyttet henne av meg.

Nr det bare er meg og hun s fr hun ligge i senga, da fr hun dyne og pute, s deler vi senga 50/50. Typen syns det er s koselig og ha henne i senga, men oss tre i senga er for mye.

I dag har Andr og jeg planlagt og g en lang tur med Kamilla, og den stien vi ha har valgt gr langt oppi demarka og det tar minimum 1,5 time og komme fram. Jeg gleder meg alt, s n gjenstr det bare at han skal vkne.

Ha en fin torsdag :)

begravd

Jeg ligger for yeblikket i senga til kjresten mens han dusjer, begravd i mine egne tanker. Til alle dere der ute som har en kjreste som er i militret eller har vrt og klarer det, respekt til dere.
Min reiser til sommeren, og det finnes ikke noe jeg gruer meg mer til.. Jeg har selv sagt jeg ikke vil prate om det, med han. Men hver gang vi er i familiemiddager eller enkelte ganger nr vi sitter samla rundt bordet med moren og faren hans er det alltid noen som drar det opp. Jeg har selv sagt at jeg tror det vil g veldig fint, og det tror jeg p, men jeg er klar over at jeg kommer til savne han mer en jeg kan tenke meg. Han er nemlig verdens herligste fyr (i mine yne) og du skal lete lenge fr du finner en mer omtenksom og fantastisk kjreste. Han stiller alltid opp nr jeg trenger han, trster meg nr noe plager meg, og ingenting fr meg til fle meg bedre enn nr han sier noe pent om meg, eller bare ligger holder rundt meg. vite at jeg ikke har dette sikkerhetsnettet rundt meg snart er s ufattelig skremmende.

"Follow me i'll be your river,ollow me i'll be your river,i'll move the mountains for you. Follow me, i'll be your river, i'm here to keep you floating"

Jeg er utrolig glad i kjresten min, jeg fler meg ufattelig heldig. Nei jeg er ikke en kjreste blogger, og jeg kommer skjeldent til skrive innlegg om han. Men n som jeg ligger her alene, og vet at det er ikke lenge til, det har vrt s mye snakk om det i det siste, vet jeg ikke hva jeg skal gjre. Er det virkelig s ille da, therese? Sier jeg til meg selv, for jeg vet jeg holder ut, jeg vet han gjr det. Jeg vet at uansett hvor han er s er det ikke en eneste tanke i hodet mitt som sier at jeg ikke kommer til vente p at han skal komme tilbake og hjem til meg. Jeg kunne jo ikke vrt mer heldig enn det jeg er, som har han. Planen min er ha mest mulig happydaysmed han og skape mange gode minner fram til han drar,det er jo de jeg kommer til bre p og glede meg over mens han er borte.

Hyttetur

Ligger godt lent tilbake i sofaen her i Nesbyen n. Ligger og venter p lammet som ligger i ovnen og gleder meg til det. Har vrt ute i sola og gtt meg en god lang tur i dag, for f igang kroppen. Begynte kjenne den jvla ankelen etterhvert, s Andr masserte den litt nr vi kom tilbake til hytta.

Var hele 25 minusgrader i natt, og i grkveld nr vi kom fram. I morgen er det tilbake til Lillestrm og ta det rolig med Andr ut psken. Blir s godt f slapper helt av for engangs skyld. S er det bare 22 dager til jeg skal til Paris, s m pakke litt snart og ut kjpe fler sko og klr til turen. Gleder meg masse!

Kos dere masse i kveld, jeg skal kose meg med lam og vin!

Styrketrening dag 2

I gr hadde jeg styrketrening fra i 1 og en halv time, og i morges i 1 og en halv time. Kjenner det i lra og magen for si det snn!

Sov hos Andr i natt, og etter skolen i dag reiser vi p hyttetur, blir kjempekoselig! Gleder meg allerede kjempemye, selvom alle tingene mine ligger utover gulvet hjemme hos han. S jeg vet jeg m pakke nr jeg kommer tilbake til han etter skolen.

I dag har je ogs skrivet en menyoppgave p skolen, skrev 3x3 menyer med viner.

Legge om

N som det er snakk om dager til jeg er klar for begynne trene igjen tenkte jeg legge om kostholdet s fort som mulig, spise mat som har mye proteiner osv, p lrdag skal jeg ta den frste joggeturen p en god stund.

Jeg skal p hyttetur, og tenkte jeg skulle minst jogge 1 time lrdag morgen for f igjen deg gode flsen av og trene. Gleder meg allerede masse, hver 3 mnd tenkte jeg legge ut fr og etter bilder for vise framgangen.
NB: jeg trener ikke for g ned i vekt, jeg vil bygge muskler og g opp i vekt.

Tre gode motivasjonsgrunner:
1. Jeg skal jobbe i et yrke der jeg er i fysisk arbeid heletiden, derfor er det viktig vre godt trent s man ikke fr evt. Problemer med rygg.
2. Du fr mye mer energi og fler deg bedre i form nr du er godt trent, og med skole og lringsplass er det viktig kunne ha overskuddsenergi.
3. Du har ingenting grue deg til nr sommeren kommer feks. For du har en godt trent og fit kropp, du kan vre stolt av din vilje og ditt utseende.

Stay fit

Har lovet meg selv trene som en gal meg engang foten er frisk, noe jeg ikke klarer vente p! Er s keen p trene og komme over den strste skrekken min, alts bikinisesongen.

Det siste ret har Andr klart ke selvtilliten min litt, tenker ikke s mye over hva andre enn han syns. Likevel tenker jeg fortsatt over andre, og er redd for alt som har med det vise kroppen egentlig, er nok ikke den eneste jenta, men snart s skal jeg sl til p treningsfronten bli glad. Jeg er s mkklei kommentarene p kroppen med, bla. At jeg er for tynn.. S jeg skal jobbe hardt for det.
Starter med holde meg sunn framover.

Snart natta

Jeg er s sliten og trtt.. Heldigvis kommer Andr i morgen. Ogs har han fikset s vi skal feire psken sammen p en eller annen hytte jeg ikke vet hvor ligger. Jeg er s glad for alt han gjr, drar meg med p twintip og afterski hyttetur i Hafjell. Reiser opp til gudbransdalen med meg, gr fjellturer osv, s skal vi p kilferja sammen s jeg m ta meg fri fra skolen.

Det er bra at vi gjr ting syns jeg, syns hvertfall at det er koselig at vi skal feire pske bare han og jeg. Hihi. N skal jeg snart sove fordi jeg fortsatt er drlig. Har fylt opp vinduskarmen med colabokser, og har kjpt inn minigulerter fordi det er det jeg klarer spise.
Blir godt bli frisk og bra i foten igjen, savner virkelig trene!

S har jeg lengtet etter bedre vr fordi bde jeg og Andr har lengta etter de lange turene med hundene vi hadde i sommer. Snart sommer, snart, rett rundt hjrnet!

Uflaks. IGJEN

UR JOKIN WITH ME?

Vkna utrolig mange ganger i natt, der jeg gikk til badet fordi jeg forsto at jeg kom til kaste opp. Snn har natten min vrt, bare jvlig. Vurderte egentlig legge meg p badet og sove men.. Er ikke mulig.

Sist jeg var oppe var halv fem, s jeg er utslitt. Vkna frstegang litt fr 1 og var opp og ned etter det. Fler meg jvlig n , men vil bare sove det av.

Snn gr det nr mamma jobber i barnehage og jeg har et lavt immunforsvar, hun drar jo med seg bakterier hjem. Fr hpe p det beste.

Stressed up

Fredag s dro jeg til Sverige med storesstra mi. Vi hamstra noen brett brus, snus, masse godteri og caprisone. Hahah, nr jeg kom hjem dro jeg til Sinsen, for beske en gammel venninne, som var utrolig koselig. Utennom at jeg mtte vente i 20 minutter p bussen, fordi jeg kom gende nr bussen kjrte. Haha, klnete gjort. Uansett, jeg var der i noen timer fr Andr kom henta meg. Vi kjrte hjem til meg, etter det s vi p The bourne legacy med mamma og sstra mi.

( Nittedal er s reint fint)

P lrdag dro jeg mtte bestefar, s til Stovner for f info ang. jobb. Fr snart egne nkler dit! Hihi. s har jeg ftt hy lnn, yey! Etter det dro jeg hjem til Andr, der vi skulle spise en fire retter med Italiensk mat. Det var utrolig godt. Jeg var s sliten, og hpls egentlig. Men det gikk bra! Etter det gikk jeg og Andr opp s p Thor filmen, som jeg faktisk syntes var kjempebra.

I dag skal jeg bare ligge i senga, og slappe av med kjresten min. Noe som fles s bra, er en lykkelig liten jente nr jeg er med han!

Hva har dere gjort i helga/skal i dag?

INSTAGRAM

Ukens insta bilder!

FLG MEG P INSTA: stkkebo

Mobilblogg!

Jeg slenger inn et kjapt innlegg p mobilen for vise at jeg ikke har glemt blogge, men det har vrt en veldig travel helg! S jeg m komme meg ut av senga og spise litt s skal jeg skrive et innlegg om alt som har skjedd de siste dagene. S har jeg lovet legge ut ukens insta p sndager, s det m jeg fikse. N for yeblikket ligger jeg i senga, og venter p at Andr skal bli med ned spise.

Vi snakkes etterp :*

mot min egen vilje.

Jeg fr hre det ofte nok, at jeg er for tynn. Jeg har ftt sprsmlet ofte nok, om jeg har eller har hatt en spiseforstyrrelse.

Saken er det at jeg har en hy forbrenning, eller jeg hadde. Den har gtt over, og fettet begynner legge seg til rette, og det eneste stedet jeg vil ha det er lrene og rundt brystet. Selvom jeg vil ha strre lr er det noe inne i hodet mitt, som en tvangstanke som fr meg til trene det bort med engang. Jeg hrer s ofte at folk liker beina mine, men jeg hater dem. Jeg trener nesten hver kveld, trener en time her og der bare for passe p at fettet forsvinner. For to uker siden bestemte jeg meg for slutte spise alt med fett, karbo, sukker osv. Jeg levde p knekkebrd. Jeg kunne ikke spise noe av det jeg likte. Jeg sluttet etter 4-5 dager, fordi jeg kjente at jeg ble mer og mer sliten.

Selvom jeg ikke nsker vre tynn er det bare noe oppe i hodet mitt som tvinger meg til trene. Mitt verste mareritt er ikke ha en flat mage, og det er ikke f ganger jeg har krypi inn i armkroken til Andr og grti over hvor missfornyd jeg er med kroppen min. Uansett hvor mye jeg spiser, mye jeg trener, lite jeg spiser, lite jeg trener s er jeg aldri fornyd. Ikke i nrheten. Nr jeg gr p vekta ser at jeg er nede i 47 kilo blir jeg direkte lei meg, gr jeg opp til 58 kilo fr jeg panikk og tror med engang at magen min ikke er flat mer.

Jeg str foran speilet hver kveld og kjenner p magen, prver ta tak i fett, skjekker sideflesk, hvordan lrene mine ligger ann og om rumpa mi er p plass. Jeg kjenner etter minst 30 ganger dagelig om jeg har ftt en valke under rumpeballene. Dette hres rart ut for mange, men uansett hvor mye jeg har lyst legge p meg trener jeg automatisk bort det lille ekstra som kommer. Jeg skulle virkelig nske jeg hadde litt ekstra p kroppen. Etter spass mange r med "du er for tynn! legg p deg!" s blir det kanskje snn. Men til alle dere som har de ekstra kiloene, jeg misunner dere kjempemye. Nei, det er ikke pent vre for tynn, det er pent med former. Dette er noe jeg aldri prater om, sier somregel at jeg trener lite og er lat. Men dette er ting som jeg plutselig bare vil gjre nr kvelden nrmer seg, for at jeg skal fle meg bedre. Jeg ser ikke p trening som slanking egentlig, det er bra for alle. Jeg trente ikke over lange perioder, kanskje det er derfor jeg fler kroppen min ikke er der den skal. Men jeg hper jeg blir fornyd snart.

Meldte meg ut av elexia, men trener fortsatt p egenhnd, selv med en delagt fot har jeg i dag tatt 80 pile squats og noen 40 situps .. i morgen hper jeg at jeg klarer 90 pilesquats .. og lever egentlig ganske etter 50 pilesquats, 50 jumpsquats, 50 hinduspuats, 50 splitsquats rep x3 fram til sommeren, fordi jeg er redd for at jeg kommer til vre missfornyd med meg selv under bikinisesongen. Hper hvertfall at jeg er fornyd med lr, mage og rumpe til da, fordi kanskje jeg fler meg mer konfortabel.

Har dere noen sprsml er det bare og fyre ls.

Blid & Fornyd

Brun og blid er det jeg heller vil vre, men for yeblikket har jeg ikke rd. Ser meg i speilet, ser bare hvit. Herregud m ta sol snart, og den turen i Hafjell gjorde ikke noe p fargen, men kan trste meg med at jeg har penger igjen p lrdag, da kan jeg ta sol. Og pepsodentwhite hjalp skikkelig mot den snusfargen etter snusen p fortennene mine, s annefaler pepsodentwhite til alle snusere.

I dag skal jeg bare ligge i senga, hvile foten. Mamma er drlig s jeg tok oppvasken for henne og har latt henne sove i hele dag. Siden pappa er i Bergen p forretningsreise s er det bare jenter her, og storesster jobber, s da er det bare meg og mamma. Begge er drlige, s her blir det ikke gjort mye. Jeg fikk ihvertfall lagd pai til middag til oss i gr men i dag er jeg svimmel og kvalm av smerten, s skal bare slappeav.

Tenkte jeg skulle lage et innlegg om hvordan jeg redigerer bildene mine senere, og kanskje komme med noen videoblogger og sprsmlsrunder.

hjemme fra legen!

I gr skrev jeg under lrlingskontrakten min, s sov jeg forsoved hele dagen etter jeg kom hjem. Jeg holdt p miste bussen i Oslo, s mtte jogge p foten som jeg har vrt hos legen med i dag. Jeg fikk kjempevondt og ville bare sove bort smerten. N har jeg blitt sykemeldt, s jeg hamstret cola og ostepop bare venter til kjresten kommer i morgen.

Ironisk nok - mtte g til legen i dag, skal til legen fordi jeg nesten ikke kan g. Heh.

N skal jeg bare slappe av, hre p musikk.. og kose p lille hunden min. Ftt dilla p noen nye sanger, som dere burde hre!
Emeli Sand ? Hope
Imagine Dragons ? Demons
Iron & Wine ? Flightless Bird, American Mouth
Of Monsters And Men ? Dirty Paws
Askil Holm ? Kodak Moments
Of Monsters And Men ? Love Love Love
Duffy ? I'm Scared

Anbefaler dere hre, om dere liker snn musikk da! ellers s blogges vi senere, byebye<3

et lite barn sin stemme

Det verste jeg leser om er barn som ikke har det som de skal, mange ganger har jeg sagt at til foreldrene mine at de er verdens verste foreldre nr jeg er sint, men s vokser man opp, og ser hva det er. Jeg hper at jeg ikke er den eneste som setter s mye tanker inn i dette.

Barnemisshandling er noe av det verste jeg vet om, og setter det hyt. Om et barn ikke har det bra, s er det som skjrer s dypt i hjerterota for meg. Jeg har nettopp lest ut boka om Christoffer, som heter "Jeg tror nok du skjnner det sjl" som jeg mtte grte meg igjennom. Hvordan kan et voksent menneske g p et lite barn med psykisk eller fysisk vold? Et lite barn, forsvarslst barn.

Hvordan kan et voksent menneske ta vekk drmmene, det lekene smilet og det lille som skal til for glede et barn? Vet dere hva jeg syns er enda verre? Det er de menneskene som mistenker eller vet at noe skjer uten gjre noe med det. Jeg er ogs skuffet over barnevernet i Norge, som har latt s mange saker glippe ut av hendene sine. Jeg har sett/snakket med/kjent mennesker som har ftt det verre gjennom barnevernet. Jeg har ogs mtt voksene som gjr alt for barnet sitt, og prver gjre det best mulig for den, men barnevernet nekter hjelpe til.

Jeg har ogs venninner som har ftt barn, og som barnevernet har bare antatt at de ikke kan passe p s de prver ta det fra dem. Hvorfor skal dem kunne ha rettigheter til kunne ta et barn fra en nybakt mor, kunn fordi de tror hun ikke kommer til klare passe p det?

Hvis du delegger drmmene til et barn, eller hpet, s delegger du framtiden til barnet. Jeg hper jeg ikke er den eneste som ser denne problemstillingen, jeg hper at folk kan begynner se litt rundt seg, ikke bare fokuserer p seg selv. Jeg hper at noen fler en meg hper at vi kan lytte til barna, og ikke la et barn bre vekten og smerten alene. Ting er ikke bedre om ingen vet om dem, ting burde bli satt mer fram, vi burde lre barna at det er ingen skade i si ifra om noe er galt. Det er ingen skade sende gjre noe med mistanken sin heller, og man skal aldri vre redd for prve hjelpe.

OSLO

N er det ikke lenge til jeg reiser til Oslo, for skrive under kontrakten min, gleder meg til det! Kan dessevere ikke jobbe, og m forklare sjefen det. S fr jeg sette meg ned snakke litt med han, s m jeg nok levere sykemeldingen min i lpet av uken .. fr jo ikke den fr imorgen nr jeg har vrt hos legen.

Uansett, vken klokka 06:30 i morges, av ekstreme smerter i foten, men likevell var ikke morningen s ille. Jeg vknet til snne gode ting. Lykke om morningen for meg er:

- Tommy Hilfiger radioen i dusjen.
- Godmorgen meldinger fra kjresten.
- Ste hunden min som gjemmer seg rundt omkring p rommet.

-Ferdig ladet kamera
- Tevann mamma satt p rett fr hun dro p jobb
- Kjrlighetene fra kjresten

- Ny bandasje til foten
- Vite at det er mange timer til jeg m reise p jobb

N skal jeg fne hret, og gjre meg klar. Kan ikke vente med komme hjem etterp i dag og slappe av, eller sitte p bussen og ta fine bilder.

sleaze!

Ligger godt tilbake i senga, etter en lang skoledag. Er vansklig g p skolen med den foten jeg har n, som jeg skal tilbake til legen med p torsdag for se videre p. Jeg har ikke sjans p trkke ned p den, etter helga i Hafjell. S jeg har ftt streng beskjed ligge med foten hyt og slappe mye av i den. N ligger jeg med den p to puter mens jeg ser p The Simpsons og hrer pLOVESTONED lista mi p spotify.

Skal egentlig jobbe p Brasserie France i morgen, p Torsdag og Fredag. M ned skrive under lrlingskontrakten min i morgen uansett, og gruer meg maks til g opp karljohan med den foten her. Heldigvis kommer kjresten p fredag, og da kjper han med masse godteri. S skal jeg p jobb p lrdag, som er vitkig for ha litt i lommene.

Savner shoppe, men m spare litt. Skal spare hvertfall det jeg fr denne uken, for s dra ut shoppe litt. Har alt bestemt meg for innkjpet! Alt finner du p Carlings ..

N skal jeg slappe av mer, se litt mer p tv fr jeg kanskje lager en kopp te. Tenkte ogs at jeg skulle legge ut ukentlige instagrambilder .. hvordan instaen har sett ut denne uken! men tar det p sndag .. N skal jeg slappe av, og nyte det at jeg ikke m opp fr jeg selv vill i morgen , fordi jeg ikke skal dra underskrive lrlingskontrakten min fr 14:30

Kos dere masse i kveld, og kommenter gjerne hva dere vil at jeg skal blogge om.

Hvem er Therese Myren?

Jeg er en jente p 17 r, 95'modell. Jeg gr p srumsand vgs, kokk og servitr. Planen min er ta fagbrev som vinkelner, men m ha servitrfagbrev frst. Jeg har ftt lrlingsplass p Brasserie France, og starter der til sommeren.
Utennom det har jeg en veldig st og snill kjreste som tilbringer mesteparten av fritiden min med. Jeg har ogs en tre r gammel hund, som heter Kamilla.Jeg bor i Nittedal, med mamma, pappa og storessteren min.Hva jeg ellers gjr p fritiden, jeg elsker twintip, klr, og ta bilder. Jeg er generelt ganske blid, har sterke meninger og str p mitt.

Jeg bruker Canon 550D, hvis det var vitkig. Bildene mine er redigert p pixlr eller picmonkey.